برای آبریزش بچه ۷ ماهه به جز سیتروزین چی میشه داد

۳ پاسخ

فکر کنم کتوتیفن بشه داد

هیچی تند تند اسپری بزن

نعوتادین بهش بده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی و فنچ مامان فسقلی و فنچ ۳ سالگی
مامان دختراودوقلوها🧿 مامان دختراودوقلوها🧿 ۲ سالگی