۱۰ پاسخ

4 میبندم

سایز 4

از من چهارپلاس جاش میمونه روش

۵ هانیز

منم چهار پلاس می‌بندم ولی یکم رد میندازه

4 میبستم کوچیک شد

سلام
۵ می بندم

من پنج مببندم میخام 6بگیرم ایندفعه اینم خط میندازه

یا بپرس ببین پنج پلاس گیرت میاد

سلام خوبی من براش 5 می‌بندم اگر 4 پلاس رد میندازه باید شش بگیری که فکر کنم خیلی بزرگه

سوال های مرتبط

مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۲ ماهگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۲ ماهگی