خانما رب انار خوردنش ضررنداره

۸ پاسخ

خیلی خوبه بخور نینی تم خشگل موشکل میکنه

من از اول بارداری خوردم قاطی میکردم تو اب شربتش میکردم میخوردم😂البته رب انارشو قبلا خودم درست کرده بودم و از سلامتش مطمئن بودم

من شنیدم رب انار شیرین بچه رو خوشگل میکنه

زیاد نخور یبوست میگیری به بچه ات فشار میاد

نه عزیزم بعد مگه چقدر می‌خوایی با خوری

نه چه ضرری ولی ملس بخور

نه عزیزم مخصوصا اگه رب انار شیرین باشه کلی هم فایده داره و خوبه

من هفته های اول خیلی میخوردم

سوال های مرتبط

مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان آرین جون مامان آرین جون ۱۲ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین هفته بیست‌وششم بارداری