خانومای باردار شکمتون از کی بزرگ شد

۵ پاسخ

شکمتون دو تیکه نیست؟؟

منم هنوز شکم ندارم فک کنم هنوز زود باشه🥹

من الان ١٣ هفتمه شكم ندارم فقط همون شكم ك از قبل داشتم سفت تر شده انگاري.

از الان داره کم کم بزرگ میشه

از الان داره کم کم یکمی بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی
مامان نورا گلی🌸🐣🩷 مامان نورا گلی🌸🐣🩷 ۳ ماهگی