۳ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفت هیچ اشکالی نداره
نه خوبه نه بده
اگه پوزیشنتو تغییر بدی یا پاشدی بشینی یا نشستی پا بشی احتمالا کم میشه

نه بد نیست
روده هاش داره باز میشه خوبم هست تازه
ولی ادم دلش میسوزه اونجوری سکسکه میکنن

بچه منم میکنه

سوال های مرتبط