خانما هزینه سونو وزن چقده آزاد؟

۱۱ پاسخ

۱۳۰۰.

مال من شد 430

۵۰۰آزاد

منم فردا باید برم انومالی گفت از 1600تا2 تومن

من نوبت گرفتم ۶۰۰

الان بعد انومالی دیگه تا سونو وزن سونو نداریم درسته؟

سونو وزن واجب براهمه

واسه من با سونو داپلر و گفت سه بعدی هستش نزدیک ۲ تومن🥴🥴🥴
صبح میرم ک انجام بدم

مگه تو سونو انومالی وزن مشخص نمیشه

بستگی به سونویی که بخوای بری داره.قیمتش فرق میکنه

من امروز انجام دادم ۲۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان جانان😋❤ مامان جانان😋❤ ۷ ماهگی
مامان مِهراد💙 مامان مِهراد💙 ۱۰ ماهگی
مامان پناه👼🏻🩷 مامان پناه👼🏻🩷 ۱۱ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۳ ماهگی
مامان دیارا 🧚 مامان دیارا 🧚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی