من ماه اولمه نزدیکی کنیم اشکالی داره؟؟

۱۶ پاسخ

منم یه جلسه داشتم ولی دیگه بعد اون نه فقط یه جلسه تا تو این ۳ماه انجام شد

به منم گفتم ۳ماه اول رو نزدیکی نداشته باشم

مراقب باشی بهتره عزیزم فعلا صبر داشته باش

اصلا نکن

ملایم

😐من تا ۸ هفته نمیدونستم باردارم و مثل قبل و به همون شدت رابطه داشتم😐حتی وقتیم فهمیدم باردارم بازم رابطه داشتم ولی اروم تر تا ۱۲ هفته که رفتم انتی و دکتر گفت طول سرویکست کمه

سه ماه اول بهتر اصلا نداشته باشی چون باعث سقط میشه

من دکترم منع کرد

میگن انجام ندید‌ ولی من از اول رابطه داشتم

چرا اشکال داره من تا الان نزدیکی نداشتم

حدالامکان تو ماه های اول از رابطه خودداری کنید به علت اینکه احتمال سقط تو سه ماهه اول زیاده، البته هیچ نظریه ای وجود نداره که رابطه باعث سقط و... میشه اما به علت حساسیت سه ماه اول حدالامکان خودداری کنید
اگر مشکل خاصی ندارید مثل سقط قبلی، درد و لک بینی و .. با احتیاط نزدیکی کنید

نکنی بهتره

نه اصلا نزدیکی نداشته باشین سه ماه دوم هم دو هفته ای یکبار میگن مجازه

ممنوعه از نظر دکتر زنان

نه نزدیکی نکن ۳ ماه اول رعایت کن

به من دکتر گفت ۳ ماه اول دخول انجام نده

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 😍پناه‌وتودلی😍 مامان 😍پناه‌وتودلی😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هانیل مامان هانیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه خانوم🥺 مامان پناه خانوم🥺 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۵ ماهگی
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری