خانما هزینه nst چقدره؟

۸ پاسخ

من مطب ۳۰۰
بیمارستان نیمه خصوصی ۴۰۰

دولتی رایگان

کلینیک بیمارستان ۴۶ تومان

من دولتی میرفتم ۷۰ بود

من رفتم بیمارستان اورژانسش بیمه قبول کرد شد ۴۰ تومن

بیمارستان 90تومن با بیمه امروز رفتم

من امروز بیمارستان خصوصی ۸۰۰ تومن شد
اما دولتی رایگانه

مرکز خصوصی رفتم شد ۷۵۰...یه بیمارستان نیمه خصوصی رفتم شد ۴۵۰

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان آیهانم✨☁️ مامان آیهانم✨☁️ ۱۳ ماهگی
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۶ ماهگی