کم خونی و باعث عمل سزارین میشه ؟

۳ پاسخ

ربطی ندارع منم کم خونی شدید دارم مگه اینکه تا دوروز دهانه رحم باز نشه ببرن سز

میزان خونریزی تو سزارین به طور میانگین ۲ برابر طبیعی هست .

اگه سزارین بشی و کم خون باشی بهت کیسه خون میزنن .‌ نه اینکه کم‌ خونی باعث سزارین بشه ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی