بچه ها کسی آمپول آزاد سازی و دوفاستون یا دوفامد خورده؟

۶ پاسخ

سلام من✌️

۱۶سیکلم امپول وزدم از۲۰سیکلم دوفامدخوردم

راستش وبخوای یادم نیست دکترم گفت این ماه حتماباردارمیشی ولی فعلاخبری نیست

نه والا من نه

بله من. ۴روزم تاخیر دارم بابیبی چک منفی

آره عزیزم

سوال های مرتبط