۳ پاسخ

نه عزیزم اگه کیست داشته باشین ازادسازی نمیزنن چون باعث میشه کیست بترکه منم این‌ماه ۴ تا فولی خوب داشتم ولی چون یکیش کیست سه سانتی شده بود ازاد سازی نداد گفت خودش ازاد میشه امیدوارم ازاد شده باشه🥹

شرایط خاصی نداره

شرایطی ندارع که میری سونو اگ فولیکول بزرگ شده باشه آزاد سازی میده

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد