۴ پاسخ

سونو وزن ۳۶هفته

من که سونو ۲۸ هفته هم نداشتم ، برای چیه ؟

فک کنم یه سونو هم باشه

نمیدونم فک‌کنم یه سونو وزن دیگه م داریم

سوال های مرتبط

مامان مهیار 💕آیلار مامان مهیار 💕آیلار ۴ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان یاسین و آلا و طاها مامان یاسین و آلا و طاها ۴ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی