خانومای یزدی میشه بگین هوا اونجا چجوره؟؟؟

۱ پاسخ

یزد اب وهواش مثل اصفهان. صبح ها خوبه و خنک. شب یه کوچولو سرد میشه

سوال های مرتبط

مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی
مامان گل‌پسرم مامان گل‌پسرم ۳ سالگی
مامان خوشگلا مامان خوشگلا ۲ سالگی