دارم میرم سونو توروخدا واسم دعا کنین

۳ پاسخ

انشالله گلم همه چی خوبه نگران نباش

انشاالله چیزی نیست و نینی حالش خوبه

خدا بهمراهت با خبر های خوب برگردی

سوال های مرتبط

مامان دردونه🧚‍♀️ مامان دردونه🧚‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان برکه🍓🥹 مامان برکه🍓🥹 هفته چهاردهم بارداری