اسم پسر ویهان قشنگه؟

۹ پاسخ

سلیقه ایه من اسمهایی که توش هان داره نمی‌پسندم چون یکی اسمش آیهان بود می‌گفت تو مدرسه صداش میکنن آیهان بگو‌ هان یا بهش میگن تو برو هان‌هان کن فقط

خیلی قشنگه

اره قشنگه

بله بسیار زیباست

از بس فیلمای ترکیه ای دیدین همه از دم اسم بچه هاتون شده همونا 🤣
بابا ما تو ایران داریم زندگی میکنیم چه بندو بساطی شده بین ملت 😅

نه شبیه اسم هندیاس

من نمی‌پسندم
خیلی هم زیاد شده بنظرم

اره قشنگ
بایدببینی ب اسم خودتوشوهرت میادیانه

آخیییی آره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ورادوین مامان ماهلین ورادوین ۶ ماهگی
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ویهان وشاهان مامان ویهان وشاهان ۴ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی