۲ پاسخ

من خودم قرص لوپرامید نصف میکنم ب دختر میدم سری خوب میشه

لوپرامید واسه بزرگساله فکر میکنم ، همون پدی لاکت خوبه ،یه شربتم هست پروبیبی واسه اسهاله

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🩵💙 مامان پسته پسر🩵💙 ۱ سالگی