نظرتون راجب این سونو چیه

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم زود رفتی اصلا نگران و استرس نداشته باش ۲هفته دیگه بری همه چی اوکی ضربان قلبشم میبینی به امید خدا اصلا نگران نباش خدا مراقب تو کوچولوته😍😍

زوده ماه بعد برو واسه سونو

خداروشکر ساک و کیسه زرده دیده شده نگران نباش ان شالله صدای قلبشم میشنوی

دوهفته دیگ برو

خوبه زود رفتی قلبش دیده نشده هنوز

سه هفته ی دگه برو ۸ هفته میشی قشنگ همه چی معلوم میشه توی این سه هفته انار شیرین رو روش هفت مرتبه الکرسی بخون بخور سیب بخور خرما بخور استرس نداشته باش استراحت کن

من ۶هفته رفتم گفت هنوز قلبش تشکیل نشده ولی ساک و زرده دیده شد
هفته دیگه میخام برم دوباره
استرس دارم، انشالله زودتر قلبشو بشنوم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته نهم بارداری
fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترِمن🫠 مامان دخترِمن🫠 هفته سیزدهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیستم بارداری