خانوما کیا اخرین پریودشون ۷ مهر بوده؟و باردارشدن؟؟؟

۵ پاسخ

سلام من موعدم 7مهر بود
و الان بیبی زدم خیلی هاله کم رنگ داره

من ۵ مهر بود پریودم

من ۲۴مهر بوده خدا بخیر کنه🤗

منم ۷ مهر بودم ولی فعلا تکلیفم مشخص نیس

من ۲ مهر بودم

سوال های مرتبط

مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
💚به امید خدا💚 💚به امید خدا💚 قصد بارداری