۳ پاسخ

نزنی تر خدا ویکس به گوشش طفلی گناه داره

از شیرت بریز توگوشش فوری خوب میشه

هیچی نزنی بهتره خودش آروم میشه ویکس شاید ارومش کنه ولی باعث میشه دردش طول بکشه

سوال های مرتبط

مامان هیراد 👼 مامان هیراد 👼 ۴ ماهگی
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی