خانوما پهلوم خیلی تیر میکشه طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره سعی کن به سرما ندی خودتو

اره طبیعیه

منم تازه پهلوم بزرگ شده یه کم هنوز تیر نمیکشه

آره اما گرم نگه دار پهلوتو این فصل خیلی گول زننده س

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلیار💖 مامان دلیار💖 ۱ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری