۱۳ پاسخ

دکترم گفت هر دردی بجز دردی که شبیه درد پریودی باشه تو این قسمتا طبیعیه

منمممم دارم‌اوف

سلام آره عزیزم طبیعی بچه هرچی بزرگتر میشه ربات مفصلیت تیرمیکشه بهترین راه کاراینه درازکشیدی درجابلندنشواول بشین بعدبلندشو

ولی شنیدم پهلو درد به خاطر کلیه هست

منم چند روز پت هم داشتم از دیروز بهترم

کاملا طبیعیه

عادیه عزیزم
رحم داره بزرگ میشه

منم دارم اینقدر ترسیدم ک رفتم سونو گف هیچی نیست و طبیعیه

منم هرشب دارم

فک کنم طبیعی باشه چون منم دارم سمت چپمه بعد دستمو میزارم روش گرمش میکنم ارومتر میشه.

بله طبیعیه

طبیعیه اینو داشتم و گاهی هم‌دارم حتی تو‌راه رفتنم دردش اذیت میکنه

بله عزیزم من هنوزم دارم این دردو

سوال های مرتبط

مامان گودوووو🐣 مامان گودوووو🐣 هفته چهاردهم بارداری