۱۳ پاسخ

من دوتاخریدم 230باسهمیه

من ببلاک ای ار گرفتم 160

یا حسین فکن ۲ تا ازاد ۵۰۰😐

وای.

کدوم شیر؟!

از کی شیر پاستوریزه بدیم

پوشک مولفیکس خرید جدید از 330 شده 420

چ شیری میدین ؟؟من دیشب دوتا نان ال اف گرفتم دونه ۱۸۷
قبلا دونه ۱۵۵ میخریدم
البته ده روز پیشم همین قیمت گرفتم۱۸۷
دوستان گفتن ن گرون نشده

یا خدا میخان باهامون چیکار کنن

نان؟.

الهی ب حق پنج تن ذلیل بشن واسه وضعی ک ساختن برامون😭😭

بله
آزاد شیری که دختر من سیصد و خورده ایه

😢😢گل و بلبله

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۲ سالگی
مامان آرن مامان آرن ۲ سالگی
مامان مارتیا مامان مارتیا ۲ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان ایلیاجون💙💙💙 مامان ایلیاجون💙💙💙 ۲ سالگی
مامان آرتین کوچولو مامان آرتین کوچولو ۱ سالگی