کسی اکو ازبچش گرفته بدونم هزینش چقده

۵ پاسخ

مامان درسا هستی؟

من برج 4 بردم سه و ششصد بود

منم یک سال پیش یک تومن گرفتم

من مرکز دولتی بردم با بیمه رایگان شد

پارسال ابان ۱/۵ شد الان نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان دو عشق مامان دو عشق ۴ سالگی