هم هفته های من شما هم درد پریودی دارین ؟؟؟؟

۹ پاسخ

اره منم امروز کمر درد و دل درد دارم میترسم نکنه زایمان زودرس شه

اره منم ی هفتس دارم...
همراه لکه بینی.
دکتر بهم شیاف پروژسترون داد. بهترم

منم دارم دیشب امپول پرولاتون زدم ولی امروز یکم کار کردم

بعضی وقتا

منم داشتم رفتم دکتربرام پروژسترون نوشت بروپیش دکترت تابرات صلاح بدونه دارومینویسه

من دارممممم

من اوایل هفته واژن درد داشتم که خداروشکر بهتر شد

وقتایی که کار میکنم خستم میشه آره ولی درکل عادی هست فک کنم

ن من ندارم

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد