واکسن آنفولانزا الان بزنم خوبه یا بد

۶ پاسخ

خیلیا میزنن

نه عزیزم ازهفته ۱۸

بعد ۱۲ هفته باید بزنی

من زدم عزیزم ولی توهفته شما خیلی زودنیس ک بزنی
دکترم ب من گف۱۲هفته ت ک تموم شد بزن
ولی بهداشت گفت ب ماگفتن از۱۱هفته بزنید

منم تووش موندم ولی دلم راضی نیست

فک نکنم خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا پسر ناز و سالم مامان دوتا پسر ناز و سالم روزهای ابتدایی تولد