دوستان دهه فاطمیه شروع شده؟؟؟

۸ پاسخ

سلام
برنامه جدید اومده
تو بازار بزن داریک
نصبش کن
141130
اینم کد م عرف
بعد اینکه ثبت نام کردی برو داخل برنامه بزن رو دارایی بالا عکس هدفون و بزن پیام بده پشتیبانی بگو لینک همیاران و بفرستین
اونجا ثبت نام کن
ده سوت طلا میده

سلام میبخشید شما برای ازمون استخدامی میخوندید قبول شدید با نوین استخدام؟

درخواست بده

🙂😂انقدر مغزم درگیره گفتم خدایا ده فاطمیه چ صیغه ایه این وسط😁😁😁

چند روزه

آها آخه تو نت زده از فردا ۱۰ابان شروع میشه

۱۳ آبان

نه فعلا عزیزم
فک کنم از سه شنبه ۱۳شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی