۵ پاسخ

وای برای ماهم پیدا نکردیم نمیدونم چکارکنم دوسم ندارم عوضش کنم ببلاک ۳ هیچ نیست همه مارکی هست😐😐

اره من هم گیرم نمیاد دوبهش میدم با دوقاشق اضافه ترتا پرچرب بشه

آخه دکتر میگه سیر نمیکنه

اره گلم ایرادی نداره

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان علیسان 👼🩵 مامان علیسان 👼🩵 ۱ سالگی