گهواره زایید ولی من نزاییدم🤦🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🥺

۷ پاسخ

اصلا همینجوری میزایی که باورت نشه

علایم درد پریودی چیزی هم نداری؟؟؟

مبارکهه🤣🤣

😅😅😅😅😅😅

عزیزم دکترا چی گفتن
تا کی باید صب کنی؟,
منم هیچ علائمی ندارم 😟

😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆فردا میزای قول میدم 😆😆

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولومون مامان پرنسس کوچولومون ۱۴ ماهگی
مامان جوجو مجتبی مامان جوجو مجتبی روزهای ابتدایی تولد
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی
مامان محمد صلاح مامان محمد صلاح ۶ ماهگی
مامان رادوین 💙 مامان رادوین 💙 ۷ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین جونم مامان دلوین جونم ۱۲ ماهگی