خانوما شما اشتراک گهواره رو خریدید خوبه؟

۴ پاسخ

من‌خریدم‌زیاد‌خوب نیس خیلی معمولیه

میگن اشتراک مانانا بهتره.خودم هیچکدومو نگرفتم ولی همین الانشم مامانا خیلی خوب و دقیقه.گهواره فقط همین قسمت شبکه اجتماعیش خوبه

خیر نخریدم

من نه

سوال های مرتبط

مامان نی نی✨ مامان نی نی✨ ۴ ماهگی
مامان بچم مامان بچم هفته چهاردهم بارداری
مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری