چیز خیلی اضافه تری نداره...
من یکساله گرفتم
نه اصلا به درد نمیخوره
من یه بار یکماهه گرفتم خیلی بدرنمیخوره. خیلی نقص داره
نه جالب نیس
اگر هرروز بخوای سر بزنی خوبه
نه به نظرم اصلا چيز خاصي نداره
من ک دفعه قبل گرفتم یساله پشیمون شدم
ایشالا ب کار شما بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.