اشتراک گهواره رو بخرم خوبه....!؟

۷ پاسخ

چیز خیلی اضافه تری نداره...
من یکساله گرفتم

نه اصلا به درد نمیخوره

من یه بار یکماهه گرفتم خیلی بدرنمیخوره. خیلی نقص داره

نه جالب نیس

اگر هرروز بخوای سر بزنی خوبه

نه به نظرم اصلا چيز خاصي نداره

من ک دفعه قبل گرفتم یساله پشیمون شدم
ایشالا ب کار شما بیاد

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم🐣 مامان پسرم🐣 ۳ ماهگی
مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Homayoon مامان Homayoon هفته یازدهم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد