دوستان اشتراک گهواره بدرد میخوره؟؟بخرم؟؟؟؟

۶ پاسخ

اره واس من ک ب درد میخوره هر هفته ک هفته هام میره بالاتر اطلاعات جدیدی میده🥰👌🏻

پیاماش خوبه

من ک خیلی راضیم

مگه بدون اشتراکم‌ میشه؟
من فک کردم نمیشه یه ساله خریدم😂

آره اطلاعات خوبی میده

چیز خاصی نداره کلا

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم🐣 مامان پسرم🐣 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچم مامان بچم هفته چهاردهم بارداری