خشکی واژن بعد سزارین طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

بچم سه ماهه و خشکه هنوز . خیلیا میگن از شیردهی و تااخرش هست

من فعلا خیسه😂

سوال های مرتبط

مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی
مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۷ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی