۳ پاسخ

من کیک یزدی و اینا میدم اما کیکای شکلاتی نمیدم

ببین همه چی میتونی بدی
ولی به نظرت جوش شیرین صنعتی داره خوبه از الان معده اش اذیت بشه؟
یا قند و شکر داره
چه دلیلی داره بدی
ته ته اش خودت درست کن

اشکال که نداره ولی خونگی نفعش بهتره

سوال های مرتبط

مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری