۱۴ پاسخ

اره منم گذاشتم

اره عزیزم خیلی قشنگه
شرف داره به عروسکایدالان

😍😍😍

آره خیلی

ای جان آره خیلی

خیلییی

خیلی قشنگه اره حتما بزار

خیلی قشنگه 😘😘

چطور اینقد سالم نگهد داشتی من همه عروسکی بچگیم یا کلش نبود یا پاش یا دستش

ای جانم چقد نازه😍

اره یادگارهم هست بزارش

آره قشنگیه😍❤️چقد خوب ک نگهش داشتی

اره خیلی قشنگه🥹

اره خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 هفته سی‌وچهارم بارداری