۳ پاسخ

اسهال خیلی‌مهمه. برو امام علی یا شمال ازمایش میگیرن ازت. حرکت بچه چک‌میکنن
من ۲۷ هفته اسهال گرفتم دکترم خیلی نگران شده بود

برو دکتر بدنت کم اب میشه.بهتره بری سرم چیزی بهت بده قطع بشه شکم روی.

شکم روی زیاد جالب نیست باید بری دکتر داخلی

سوال های مرتبط

مامان جونم مامان جونم هفته بیست‌وششم بارداری