سلام کسی اینو ب بچش داده؟یخچالیه؟

تصویر
۴ پاسخ

بله گلم من میدم و یخچالیم هست
داروخانه تاکید میکنه که یخچالی هست

من میدو خیلی عالیه فوری اثر میکنه
من تو یخچال میدارم

برای چیه

سلام اره من میدم ولی نزاشتم تو یخچال

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان پنـ🫂ـاه🦋 مامان پنـ🫂ـاه🦋 ۱۶ ماهگی
مامان نلین مامان نلین ۸ ماهگی
مامان مهرسانا🧿 مامان مهرسانا🧿 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان نلین مامان نلین ۸ ماهگی