خدااااا پهلوی راستم خورد و خمیره😭😭😭😭😭

۲ پاسخ

مال من چپ اینجوریه

درد داری؟منم همینطورم به هفته س ...یه نقطه شه وقتی مشینم مهصوصا تیر میکشه انگار یکی یه سیخ فرو مبکنه توش . من پشت سینه سمت چپمه .

سوال های مرتبط

مامان فرزندم مامان فرزندم ۱۳ ماهگی
مامان مامان مرسانا مامان مامان مرسانا ۳ ماهگی
مامان علی و محمد مامان علی و محمد ۱۴ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد