سلام مامانا دخترم۲ماه۵روزشه وزنش ۴۸۰۰خوبه یاکمه

۳ پاسخ

بنظرم از 40 روزگیش تا الان کم وزن گرفته تو 25 روز کلا 200 گرم اضافه کرده. بهداش چیزی نگف ک خوبه یا ن

سلام
بهداشت نبردی واس واکسنش؟اگ کم باشه میگن خودشون

بستگی داره وقت تولد چقدر بوده
و هر ماه چقدر اضافه کرده

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان الناز مامان الناز ۱۴ ماهگی
مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی