۵ پاسخ

در اصلا که پوشک گرفتن میگن نباید اصلا عجله کرد
من خودم تا ۲سال پسر شیر میدم چون شیر خودمو ندادم دلم نمیاد زود قطع کنم براش

خودش از ی جایی ب بعد دیگه نمیخوره شبرو
بچه ذوستم یهو تو ۱۵ ماه خودش گذاشت کنار😐

شیر 20 ماهگی دخترم گرفتم دوسالگی پسرم
پوشک مشاور میگفت از 2سال و 6 ماه تا سه سال و نیم بهترین زمان
فعلا دو سال و دوماهش نگرفتم

فعلا درگیر شیر شبم برای اینا خیلی زوده

من احتمالا ۱۵ ماهگی از شیر بگیرم،پوشک هم هر وقت ببینم آمادگیشو داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯🐝 مامان عسلچه🍯🐝 ۲ سالگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان آراز و دنیز
👧🏼👶🏻 مامان آراز و دنیز 👧🏼👶🏻 ۱ سالگی