خانوما تو سونو رشد وزن نینیتون چقدر بود؟

۱۳ پاسخ

کدوم سونو رفتی برا وزن جنین؟

۳۱ هفته و ۶ روز ۲۱۰۰

من ۲۹ هفته ۶روز ۱۲۰۰ ۳۱هفته یک روز ۱۷۸۰

برا من ۲۸؛هفته ۱۱۵۰ بود

من تو ۳۳هفته ۶ روز ۲۵۰۰ بود

۳۰هفته ۱۷۰۰

فرهنگ ددی بویون گدسن یا اوزون گتدن جانم؟

۲۶ هفته و ۱ روز رفتم ۸۳۰ بود

من ۳۰ هفته و یک روز طبق ان تی رفتم ۱۵۰۰ بود

29هفته و سه روز رفتم 1366بود

من ۳۰ هفته ۱۷۰۰

۲۸ هفته ۱/۱۰۰ و ۳۴ هفته ۲/۱۰۰

من هنوز نرفتم تو رفتی عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی