اسم دخترم انتخاب شد
نیهان مامان‌‌‌...🩷😍

۳ پاسخ

به سلامتی نامدار باشه من بین راحیل و لیاه موندم

سلام اسم برای پسرم انتخاب کردم ولی الان ی جا خوندم اسم مادر و اسم فرزند باید بر اساس علم ابجد باشه اگه خوب باشه و اعداد خوب نیاد اثر منفی میزاره ، ایا شما اطلاعاتی دارید؟؟؟

نامدار و سلامت باشه 🥹😍نینی منم آقا نویان 😍😍

سوال های مرتبط

مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد