۴ پاسخ

سلام عزیزم میگم اگه دوس داری ما خانم ها نو روبیکا گروه زدیم ایدی بده بیارمت

اگر چسبناکه عفونته کیسه اب نی

چیزی نیس اگه خارش و سوزش و بوی بد نداری
اگه داری برو دکتر عفونته استراحت هم بکن

نگاه کنید اینجا رنگش زیاد زرد نیست ولی از نزدیک پررنگه و چسبناک

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
هانیه هانیه قصد بارداری
مامان ❤️دنیز ❤️ مامان ❤️دنیز ❤️ ۱ ماهگی
مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری