۱۳ پاسخ

منفیه شاید عفونت واژن داری دردش میزنه ژیر شکم

منم دارم این درد رو نمیدونم چه کوفتیه

بزن چت جی بی تی

مشکلی نداری

شایدم ممکن التهاب داشته باشی خلاصه یه چیزی داره نمونه ات

اتفاقا عفونت داره ولی کم

مگه آزمایش ادرارنیست

منفیه

یبوست نداری ،؟

سرویکس رو چک کردی عزیزم

منفی فک کنم

عفونت نداری عزیزم

خداروشکر منفیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته بیستم بارداری