نویان🩵 یا میران💙 ؟

۱۲ پاسخ

میران یه جوریه حس منفی میده همون نویان بزار قشنگ تره

میراان

میران

میران

من که میران میپسندم شوهرم قبول نمیکنه☹️

نویان

دوتاش قشنگه

نویان ریشه مغولی داره
تو مدرسه ممکنه بشش میگن نویان نویی یا کهنه
میران باز بهتره
اگه حس منفیش که منتقل میشه باهاش اوکی هستی

نویان

نویان

نویان

نویان
میران حس مرگ و میر میده

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۹ ماهگی
مامان 🤴🏼🤴🏼 مامان 🤴🏼🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان 🤴🏼🤴🏼 مامان 🤴🏼🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۲ ماهگی
مامان dayan👶🫀 مامان dayan👶🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ونهم بارداری