دیروز بتا دادم با دو روز تاخیر ۰ شد🥺

۲ پاسخ

.بیبچک هات که نگاه کردم هاله داشتن.. پس چرا آزمایش منفی شد.. عزییییزم😞.. منم یه بار اینجوری شدم.. خیلی حس بدیه.. الانم شش روزه تاخیر دارم میترسم بیبچک بزنم

تا یک هفته بزار تاخیر بخوره عزیزم انشاالله خیره
سابقه تاخیر داشتی ؟!

سوال های مرتبط

مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری
مامان نی‌نی گولو مامان نی‌نی گولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری