بچه‌هااااا بتا با دو روز تاخیر ۶۰۰ چطوره؟

۸ پاسخ

سلام، مبارکه. منم امروز بتام بعد ۴ روز تاخیر ۵۶۶ بود. کی برم سونو؟

عالیه مبارکه

عزیزم علائمت چیه ؟؟

عالیه من ۲۰۰یود

عالیه خداروشکر

عالیه

عالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان آناشید مامان آناشید قصد بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دهم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته ششم بارداری
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا هفته سی‌وچهارم بارداری