جوابش چیه عزیزان

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم دکتر بهت قرص و آمپول میده فولیکولات بزرگ‌شه به ۱۸ برسه خوبه عددش

انشالله خوب میشه اینو فولیک بخور

ضخامت آندومتر من ۷ بود

یعنی الان خوبه سنوم؟

۲۳ سالمه یک سال ازدواج کردم

در کل ذخیره تخمدانم زیر یک

چند سیکل رفتی؟؟

۳ پریودی انجام دادم

فولیکولات کوچیکن

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اِویتا🥹🌸 مامان اِویتا🥹🌸 هفته سی‌ام بارداری
مهتاب مهتاب قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته نهم بارداری
مهرانا مهرانا قصد بارداری
عاطفه عاطفه قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۳ ماهگی
سارا سارا قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مهسا مهسا قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
معجزه کن واسم🥺 معجزه کن واسم🥺 قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری