خیلی زوده برا ازمایش حتی برا بی بی
مشکوکع عزیزم
چند روز از موعدت گذشته ؟!
مشکوک هست گلم احتمالا باردار باشی باید ۴۸ ساعت دیگه تکرار کنی ببینی دو برابر میشه یا خیر
منفی دوباره بعد یک یا دوهفته دوباره ازمایش بده
زیر ۱۰ برای اولین بار منفیه بالای هزار باشه اگه بعد از تاخیر آزمایش دادی
به نظرم مشکوکه. دوروز دیگه دوباره آزمایش بده
رنج ازمایشگاهیشون خیلی عجیبه دو روز بعد یجا دیگ بده
منفی نیست دوروز بعد تکرار کن
عزیزم پست قبلیتو دیدم بزار تاخیر بخوری استرس زیاد هم خوب نیس 1 هفته تاخیر ازمایش بده هرچی باشه معلوم میکنه
منفی
مشکوکه اگر اینجارو توجه کنی زده 5.۷
ولی برا تو 5.9 هس
اگر اول باشه
فک کنم منفیه چون باید بالای هزار باشه
مشکوک از پنج بالا تر امکان بارداری هست
فکر کنم مشکوکه
چند روز تاخیری9؟
تاخیر داشتی عزیزم؟ به نظر من مشکوکه
فکرکنم مشکوک باشه عزیزم
منفی🥲
منفی...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.