جوابش بتام چیه؟

تصویر
۲۰ پاسخ

خیلی زوده برا ازمایش حتی برا بی بی

مشکوکع عزیزم

چند روز از موعدت گذشته ؟!

مشکوک هست گلم احتمالا باردار باشی باید ۴۸ ساعت دیگه تکرار کنی ببینی دو برابر میشه یا خیر

منفی دوباره بعد یک یا دوهفته دوباره ازمایش بده

زیر ۱۰ برای اولین بار منفیه بالای هزار باشه اگه بعد از تاخیر آزمایش دادی

به نظرم مشکوکه. دوروز دیگه دوباره آزمایش بده

رنج ازمایشگاهیشون خیلی عجیبه دو روز بعد یجا دیگ بده

منفی نیست دوروز بعد تکرار کن

عزیزم پست قبلیتو دیدم بزار تاخیر بخوری استرس زیاد هم خوب نیس 1 هفته تاخیر ازمایش بده هرچی باشه معلوم میکنه

منفی

مشکوکه اگر اینجارو توجه کنی زده 5.۷
ولی برا تو 5.9 هس

اگر اول باشه

فک کنم منفیه چون باید بالای هزار باشه

مشکوک از پنج بالا تر امکان بارداری هست

فکر کنم مشکوکه
چند روز تاخیری9؟

تاخیر داشتی عزیزم؟ به نظر من مشکوکه

فکرکنم مشکوک باشه عزیزم

منفی🥲

منفی...

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان بچم مامان بچم قصد بارداری
مهتاب مهتاب قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته نهم بارداری
پناه پناه قصد بارداری
عاطفه عاطفه قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۳ ماهگی
سارا سارا قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مهسا مهسا قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری