۷ پاسخ

من ۳۷ هفته ۲ روز زایمان کردم نرفت

من ۳۷ زایمان کردم دستگاه نرفت وزنشم خیلی کم بود ۲۲۰۰ بود

۳۶هفته ب بعد بچه دستگاه نمیره

ن ۳۶زایمان کردم من دستگاه هم نرفتن

ن فامیل ما دقیقا ۳۷ هفته زایمان‌کرد و خداروشکر بچه دستگاه نرفت

بستکی داره
۳۹هفته رفته دستگاه
۳۶نرفته دستگاه

بستگی به بدن خود جنین داره
آخرین بار چند هفته و چند روز رفتی سونو ؟ وزنش چقدر بود؟

سوال های مرتبط

مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۰ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۵ ماهگی
مامان سام و رستا مامان سام و رستا ۱ ماهگی