خانما کسی از شیرخشک سوپرامیل استفاده کرده؟؟؟

۳ پاسخ

من تا حالا استفاده نکردم خودتون واسش گرفتین یا دکتر نوشت ؟

عالیه من در کنار شیر خودم میدم بهش

عالیه به پسر من که سفت بود شکمش میسازه وزن دهی خوبی هم داره،کولیک هم کمتر میاره فقط در کنارش حتما پویا مصرف کن که شکمش خوب کار کنه

سوال های مرتبط

مامان وروجک من مامان وروجک من ۱۶ ماهگی